X

یخچال ایستاده سه درب

09128584676 کارشناس فروش

یخچال ایستاده سه درب


پرفروش ترین محصولات

یخچال ایستاده سه درب یک طرف نما
47,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
یخچال ایستاده سه درب یک طرف نما
  • لوله کشی داخل یخچال از نوع مسی
  • جنس بدنه: استیل درجه یک ضد زنگ
  • تعداد طبقات: 5 طبقه شیشه ای
  • نور داخل یخچال بوسیله لامپ نواری LED تامین می شود.
یخچال سه درب ویترینی
48,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
یخچال سه درب ویترینی
  • مدل یخچال ویترینی و دو طرف نما
  • تعداد درب یخچال : درای 3 درب با شیشه ای 2 جداره 
  • نوع عایق بندی تزریق فوم
  • قدرت کمپرسور : 3.4 اسب بخار

یخچال ایستاده سه درب فروشگاهی یکی از یخچال صنعتی های پر فروش  برای نگهداری از اجناس می باشد که دارای عایق بندی پلی یورتان و شیشه های نشکن دوجداره مناسب برای فروشگاه های شما می باشد امکان خرید یخچال فروشگاهی به صورت آنلاین و غیر حضوری برای شما مشتریان گرانقدر فراهم شده است تا بتوانید از این یخچال ویترینی در مغازه خود نهایت استفاده را ببرید. یخچال ایستاده سه درب در دنیای امروز یکی از ضروری ترین امر ها برای راه اندازی فروشگاه ومشاغل های مختلفی ازجمله؛ سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای، محصولات پروتئینی ولبنی فروشی ها همچنین در قصابی ها و گل فروشی ها، هتل ها، خوراک پزی ها و... برای نگهداری و به نمایش گذاشتن خوراکی ها وم حصولات استفاده از یخچال ایستاده ویترینی می باشد.

یخچال ایستاده تک درب

قیمت یخچال ایستاده سه درب

یخچال ایستاده مغازه گزینه ی بسیار مناسبی برای حفظ و نگهداری از خوراکی هاو همینطور جلوگیری از فاسد شدن وخرابی مواد خوراکی و غیر خوراکی در اماکن تجاری مختلف با ویژگی های فوق العاده است که در این صفحه به آن می پردازیم. جنس بدنه ی یخچال سوپرمارکت از استیل استنلس 304 است که موجب مقاومت و استقامت بسیار بالای همینطور ضد خش و ضد زنگ بودن  یخچال سه درب فروشگاهی می شود. در نگاهی دیگر این امر موجب می شود تا یخچال ۳ درب فروشگاهی در شرایط آب وهوایی متفاومت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

در ساخت این یخچال از شیشه های دوجداره نشکن و پر شده از گاز آرگون استفاده شده است که هم موجب زیبایی یخچال ایستاده و همینطور باعث جلوگیری از هدر رفتن مصرف انرژی وبازوبسته کردن بیهوده یخچال می شود زیرا تمامی اجناس داخل یخچال را به خوبی به نمایش می گذارد.

یخچال سه درب فروشگاهی

این یخچال ایستاده سه درب از تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است که از برودت هوا جلوگیری می کند وجهت جابه جایی راحت یخچال چرخ هایی در پاین یخچال تعبیه شده است.

برای آگاهی از دمای درون یخچال یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده تا دما را به شما نشان  می دهد و ترموستات دیجیتال یخچال صنعتی موجب می شود  که به راحتی بتوانید دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید. در ساختار این یخچال سوپرمارکت از یک موتور پر قدرت و در عین حال کم مصرف استفاده شده است.

همچنین بخوانید: یخچال ویترینی

یخچال سه درب فروشگاهی

قیمت یخچال سه درب فروشگاهی

انواع یخچال ایستاده سه درب

قیمت یخچال ایستاده سه درب فروشگاهی

  1. یخچال ایستاده سه درب پشت بسته

  2. یخچال ایستاده سه درب ویترینی(دو طرف نما)

  3. یخچال ایستاده سه درب نوفراست

لازم به ذکراست که تنها تفاوتی که یخچال پشت بسته با یخچال ویترینی دارد این است که درب های یخچال پشت بسته از جلوباز می شود ولی درب های یخچال ویترینی فروشگاهی از پشت که به صورت شیشه ای نیز می باشند وموجب به نمایش گذاشتن بهتر اجناس و محصولات فروشگاه دارد.

یخچال نوشابه های سه درب در دونوع بدنه استیل وگالوانیزه تولید می شود که شما می توانید مناسب با نیاز وبودجه خود این یخچال را از صنایع برودتی یخچال مارکت خریداری کنید.

قیمت یخچال ایستاده سه درب یخچال مارکت

همانطور که مشاهده کردید یخچال های ایستاده سه درب در ابعاد گوناگون تولید میشوند که شما می توانید  در صنایع برودتی یخچال مارکت این یخچال هارا خریداری کنید، به همراه 18 ماه گارنتی و5 سال خدمات پس ازفروش.

لازم به ذکر است که برای خرید وثبت سفارش نیازی به حضور شما نمی باشد می توانید به راحتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از قیمت یخچال ایستاده سه درب مطلع شوید و همچنین مشاوره ی رایگان بگیرید.

ارسال این دستگاه ها به عراق و سراسر کشور اعم از تبریر، تهران، مشهد، شیراز و.... با بهره بری از بهترین باربری ها امکان پذیر می باشد

نمونه تصاویر و مشخصات یخچال ایستاده سه درب پشت بسته

قیمت یخچال 3 درب

یخچال سه درب

قیمت یخچال ایستاده سه درب پشت بسته

یخچال 3 درب فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده 3درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب یک طرف نما

ابعاد 200٭200٭79 سانتی متر
بدنه داخلی استیل 
بدنه بیرونی استیل براق
سیستم سرمایشی رادیات
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی

نمونه تصاویر و مشخصات یخچال ایستاده سه درب ویترینی

قیمت یخچال ایستاده سه درب فروشگاهی

قیمت یخچال 3 در

یخچال ایستاده سه درب ویترینی

یخچال سه درب مغازه

یخچال ویترینی سه درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب دو طرف نما

ابعاد 200*200*79 سانتی متر
بدنه استیل
جنس شیشه ضدبخار ونشکن
طبقات شیشه ای مقاوم
سیستم سرمایشی  رادیات
جنس بدنه داخلی استیل 
تاج  دارد

یخچال سه درب نوفراست

قیمت یخچال ایستاده نوفراست

در واقع نوفراست به معنای بدون برفک می باشد یعنی هیچ گونه برفکی در یخچال نمی بینید برفک ها به صورت اتوماتیک آب می شوند و دارای یک فن پخش هوا می باشد که هوای سرد داخل وسایل را پخش میکند و علاوه بر این در وسایل سرمایشی در پشت قفسه های دستگاه تبخیر وجود دارد که مانع از بوجود آمدن یخ می شود. 

تفاوت یخچال نوفراست با رادیات چیست؟

در یخچال های رادیات سیستم خنک کننده به این صورت می باشد که از موتور لوله کشی هایی می شود و در بدنه یخچال پخش می شودوسرما از طریق این لوله ها به یخچال منتقل می یابد ولی در یخچال های نوفراست موتور در بالای یخچال تعبیه می شود و فن هایی سرما را از موتور گرفته و به یخچال انتقال می دهند که به یخچال نوفراست یا بادی نیر معروف است.

یخچال ایستاده سه درب نوفراست

یخچال ایستاده سه درب ویترینی

قیمت یخچال سه درب سوپری

یخچال ایستاده کینو سه درب

قیمت یخچال ایستاده درب کینو

برای بدست آوردن قیمت یخچال ایستاده کینو با شماره های درج شده در متن زیر تماس حاصل فرمایید و همچنین میتوانید باز طریق واتس اپ با کارشناسان فروش شرکت یخچال مارکت در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی:

 کارشناس فروش 09128584676

 دفتر فروش 02634206364


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید