X

قیمت یخچال کوچک برای اتاق خواب

09128584676 کارشناس فروش
یخچال کوچک

مینی یخچال ها دستگاه های بسیار کوچک و کاربردی برای محیط های کاری می باشد. اصطلاحاً به آنها یخچال های هتلی می گویند. نوعی از این محصولات دارای درب شیشه ای میباشند که به آنها یخچال ویترینی می گویند.یخچال های کوچک مصرف انرژی بسیار کمی دارند.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

زمانی که مساحت شما کم است یا برای دفاتر اداری، شرکت و محل کار خود نیز به یخچال هتلی داشته باشید در این شرایط یک یخچال کوچک گزینه مناسبی است. یک یخچال مینی بار کوچک می‌تواند یک افزودنی مناسب برای دفتر، شرکت، اتاق و اداره یا هر جای دیگری باشد که دوست دارید نوشیدنی های سرد یا مجموعه‌ای از تنقلات آماده داشته باشید. یا برای مشتری های هتل خود فراهم سازید.

خرید یخچال کوچک

یخچال کوچک ارزان

هنگام خرید یخچال هتلی کوچک، مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از تنظیمات قفسه (و قابلیت تنظیم)، زیبایی طراحی و اینکه آیا شما یک فریزر می خواهید یا نه. اگر فقط قصد دارید نوشیدنی‌ها را در یخچال نوشابه خود ذخیره کنید، نیز می توانید از یخچال مینی بار درب شیشه ای استفاده کنید. یخچال کوچک فانتزی در مدل ها و ابعاد های مختلفی تولید شده و به فروش می رسد به طور مثال یکی مخصوص نگهداری قوطی‌های نوشیدنی ها طراحی شده است یا یکی با در شیشه‌ای در شرکت یخچال مارکت تولید شده است تا مجبور نباشید هر بار که می‌خواهید متوجه موجودی خود شوید آن را باز کنید.

یخچال‌های کوچک معمولاً به اندازه یخچال‌ ایستاده ساخته نمی‌شوند.

اگر یخچال مینی بار هتلی می خواهید، به دنبال مدلی با درب شیشه ای (دو جداره) باشید زیرا این امکان درصد شکستن و ضرب خوردگی را در یخچال تا حدود بسیار زیادی از بین می برد.

انواع یخچال کوچک

قیمت یخچال کوچک فانتزی

مشخصات فنی یخچال هتلی 3 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 57*46*40 سانتی متری

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

قیمت یخچال کوچک

مشخصات فنی یخچال هتلی 5 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 55 *49* 85  سانتی متر

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

یخچال کوچک دیجی کالا

مشخصات فنی یخچال هتلی 7 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 50*44*94 سانتی متر

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

قیمت یخچال شوکیس کوچک

قیمت یخچال کوچک

همانطور که در متن زیر ذکر شد یخچال کوچک در ابعاد های گوناگونی تولید شده و در صنایع برودتی یخچال مارکت به فروش می رسد برای اطلاع از خرید و قیمت یخچال کوچک رنگی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید