X

آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

09128584676 کارشناس فروش
فریزر صندوقی دست دوم شیپور

فریزر صندوقی یکی از مهم ترین تجهیزات برودتی در تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک برای نگهداری از انواع مواد غذایی و خوراکی می باشد که برخی افراد به دلیل های مختلفی خرید فریزر صندوقی دست دوم را انتخاب می کنند، امروز در این مقاله قصد داریم به خرید فریزر صندوقی دست دوم از شیپور بپردازیم.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

فریزرصندوقی برای نگهداری انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع غذا های پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و لبنیات در مدت زمان طولانی بکار برده می شود که دارای دو نوع فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی هایپری تولید شده و به فروش می رسد که از جمله تجهیزات پر کاربرد و ضروری در هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی می باشد که همه ی ما در تمامی سوپرمارکت ها آن ها را مشاهده کرده و خرید کرده ایم، از آنجایی که اغلب بستنی در آن قرار می دهند به نام های یخچال بستنی و فریزر بستنی شناخته می شود. 

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی دست دوم

فریزر بستنی که از لیتراژ 300 لیتر تا 650 لیتر ساخته می شود، یخچال صندوقی و یا فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود که نسخه های صنعتی آن رایج تر است. انواع و اقسام یخچال فریزر های صندوقی در بازار مشاهده می شود که هدف اصلی همه آن ها جلوگیری از فساد مواد غذایی است، این یخچال بستنی با درب های کشویی محدب و شیشه ای از جنس سکوریت نشکن تولید می شود که قابلیت نصب استیکر را دارد و اغلب از برچسب بستنی میهن و دومینو بر روی آنها استفاده می شود. از همین رو به یخچال بستنی میهن نیز معروف هستند. این نوع یخچال صندوقی توسط تولید کنندگان مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد اما همگی چند ویژگی یکسان دارند؛ یکی از این ویژگی ها عایق بندی با تزریق فوم پلی یورتان بوده که مانع اتلاف انرژی می شود. و دیگری تعبیه LED در نوار دور یخچال صندوقی بستنی می باشد. جنس بدنه ی این دستگاه ها از گالوانیزه ورق رنگی می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است.

یخچال صندوقی دست دوم 

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

برخی از افراد برای صرفه جویی پولی به دنبال خرید کالاهای دسته دوم هستند که گاهی اوقات می توان با پرداخت نیمی از قیمت تمام شده، کالایی را با کیفیت روز  اول تولید خریداری کرد. برخی از فروشگاه های به دلیل تغییر کاربری ویا جابه جایی مجبور به فروش امکانات خود نظیر یخچال ویا فریزرهای صندوقی می شوند که با تست آن و رعایت چند نکته می توان در عین پرداخت پول کمتر، کالایی سالم خریداری کرد.

فریزر صندوقی

مشخصات فنی فریزر صندقی خانگی 260 لیتر

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

امروزه همانطور که می دانید افراد از برنامه هایی مانند شیپور فریزر صندوقی دست دوم خود را به فروش می رسانند، شما نیز میتوانید با در نظر گرفتن سالم بودن دستگاه و عملکرد عالی با قیمت مناسب این محصول را خریداری کرده و از مزایای آن در فروشگاه و یا منازل خود بهره مند شوید. 

انواع فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی اونیکس onax
  2. فریزر صندوقی ایستکول
  3. فریزر صندوقی برفاب
  4. فریزر صندوقی اوگور
  5. فریزر صندوقی کینو
  6. فریزر صندوقی الکترواستیل
  7. فریزر صندوقی یخ نوش

فریزر صندوقی دست دوم شیپور 

مشخصات فنی فریزر صندوقی 

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

فریزر صندوقی شیپور

قیمت فریزر صندوقی استیل شیپور

مشخصات فنی فریزر صندوقی طرح قدیم

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
انواع معمولی و خشک کن
تعداد درب 
شش درب
کمپرسور کم مصرف
برفک ندارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید