X

قیمت فریزر صندوقی کم مصرف

09128584676 کارشناس فروش
فریزر صندوقی کم مصرف

فریزر صندوقی کم مصرف یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی یخچال مارکت می باشد که با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین آنرا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت فریزر صندوقی دست دوم با توجه به ابعاد، ظرفیت، نوع موتور، تعداد درب، جنس بدنه و... تعیین خواهد شد. قیمت یخچال فریزر بستنی میهن دست دوم نسبت به فریزر صندوقی نو کم تر می باشد، به همین خاطر اگر نمی توانید این محصول را به صورت نو خریداری کنید، بهتر است، دنبال دست دوم این محصول باشید.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

یکی از تجهیزات ضروری و مهم در فروشگاه های بزرگ و کوچک که برای نگهداری و به فروش رساندن محصولات غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد، فریزر صندوقی کم مصرف می باشد که در مدل ها و ابعادی مختلفی ساخته می شود، لازم به ذکر است که شما می توانید طبق نیاز، سلیقه و محیط فروشگاه و منزل خود این یخچال صندوقی را انتخاب کرده و از صنایع برودتی یخچال مارکت خریداری کنید. از انواع این دستگاه می شود به فریزر یا یخچال بستنی، فریزر صندوقی استیل و فریزر صندوقی خانگی اشاره کرد. شما میتوانید برای استعلام موجودی و قیمت فریزر صندوقی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اقدام به خرید حضوری و آنلاین کنید البته میتوانید از کارشناسان فروش ما برای داشتن یک خرید بهتر مشاوره بگیرید.

یخچال بستنی کم مصرف

از فریزر صندوقی بدون برفک می شود در مکان های مختلفی از جمله، سوپرمارکت، هایپرمارکت، منازل، اداره و شرکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و.... استفاده کرد، برای داشتن یک فریزر مناسب لازم است که ابتدا محیط فروشگاه خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به محصولی که قصد دارید نگهداری کنید، دستگاه مناسب خود را خریداری کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید، در برخی موارد صاحبان مشاغل می توانند از فریزر ایستاده نیز برای بالابردن طول عمر محصولات غذایی، خوراکی و نوشیدنی، سبزیجات، محصولات لبنی و همچنین محصولات پروتئینی خود استفاده کنند.

یکی از ویژگی هایی که این فریزر بستنی دارد می شود به داشتن سبدهای مقاوم اشاره کرد که شما می توانید محصولات داخل فریزر را تفکیک دهید و همچنین از فضای زیر این سبدها نیز استفاده کنید. در ادامه به انواع فریزر کم مصرف بیشتر میپردازیم.

قیمت فریزر صندوقی کم مصرف

همانگونه که ذکر شد، فریزر های صندوقی در مدل ها و اندازه های مختلفی ساخته می شود و به طبع دارای قیمت های متنوعی می باشد و شما می توانید برای بدست آوردن قیمت بروز انواع فریزر صندوقی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع فریزر صندوقی 

 

فریزر صندوقی خانگی
فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی برای مصارف خانگی و اداره ها، سوپرمارکت، فروشگاه های بزرگ و کوچک گزینه ی مناسبی می باشد که دارای جنس بدنه ی گالوانیزه بوده و برای حفظ برودت و انرژی فریزر صندوقی بدون برفک از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است، در قسمت پایین دستگاه از چرخ هایی جهت راحتی جابه جایی تعبیه شده است. همانطور که از نامش پیداست اغلب در منازل مورد استفاده قرار می گیرد این یخچال خوابیده خانگی در دو مدل تک درب و دو درب در صنایع برودت یخچال مارکت تولید شده و به فروش می رسد از ویژگی های بارز این دستگاه می شود به داشتن قفل کودک اشاره کرد. فریزر تک درب خانگی دارای 5 سبد بوده و فریزر دو درب مجهز به 2 سبد بزرگ می باشد.

اطلاعات بیشتر
فریزر صندوقی هایپری
فریزر صندوقی هایپری

فریزر بستنی تجهیزات ضروری فروشگاه ها می باشد که در مکان های مختلفی از جمله سوپرمارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست فودی، ساندویچی و فروشگاه ها ی زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرد، یخچال فریزر زمینی با توجه به اینکه فضای کمی را از مغاز اشغال می کند اما محصولات فراوانی را درون خود جای میدهد، فریزر صندوقی دارای سبدهایی می باشد که از قدرت نگهداری و مقاومت بالایی برای نگهداری بستنی ها، گوشت و مرغ و سبزیجات می باشد که علاوه بر این زیر این سبدها نیز فضای خالی برای قرار دادن محصولات دیگر شما می باشد، جنس بدنه ی فریزر صندوقی درب شیشه ای از ورق رنگی گالوانیزه بوده که شما می توانید برای رونق دادن به کسب و کار خود اسیتکر تبلیقاتی سفارش دهید

اطلاعات بیشتر
فریزر صندوقی استیل
فریزر صندوقی استیل

ریزر صندوقی فروشگاهی استیل در لیتراژ های متفاوتی تولید می گردد بصورت دو درب، چهار درب و شش درب قابل تولید است. یخچال بستنی استیل طرح قدیم به دو صورت خشک کن و معمولی قابل ساخت هستند. این محصول یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین تولیدات صنایع برودتی یخچال سازان بوده و با ایجاد هوای زیر صفر و منجمد کردن مواد غذایی و سبزیجات باعث حفظ ماندگاری محصولات می شود. این فریزر فروشگاهی در دو مدل با درب شیشه ای و درب استیل ساخته می شود مدل درب شیشه ای آن باعث تسهیل دید مشتریان شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می گردد.

اطلاعات بیشتر
فریزر صندوقی خارجی
فریزر صندوقی خارجی

فریزر صندوقی یکی از پرکاربردترین انواع فریزر های صنعتی می باشد که هم برای منازل و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و هم جنبه ی صنعتی داشته و در تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک اعم از سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای و... کاربردی و پرمتقاضی می باشد که برای نگهداری انواع بستنی ها و همچنین سایر مواد خوراکی، پروتئینی و ... مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول با استفاده از مواد اولیه تولید شده و به فروش می رسد که شما می توانید از صنایع برودتی یخچال مارکت خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. 

اطلاعات بیشتر

فریزر صندوقی کم مصرف 

مشخصات فنی فریزر صندوقی 100 لیتری

جنس بدنه گالوانیزه
پوشش رنگی  الکترو استاتیک
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
ترموستات دیجیتالی
موتور آلمانی
قدرت موتور  ۱/۴
قابلیت نصب استیکر اختصاصی دارد
گارانتی ۱۸

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

مشخصات فنی فریزر صندوقی 200 لیتری

جنس بدنه گالوانیزه
پوشش رنگی  الکترو استاتیک
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
ترموستات دیجیتالی
موتور آلمانی
قدرت موتور  ۱/۴
قابلیت نصب استیکر اختصاصی دارد
گارانتی ۱۸

قیمت فریزر صندوقی کم مصرف  

مشخصات فنی فریزر صندوقی ۳۰۰ لیتری

جنس بدنه گالوانیزه
پوشش رنگی  الکترو استاتیک
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
ترموستات دیجیتالی
موتور آلمانی
قدرت موتور  ۱/۴
قابلیت نصب استیکر اختصاصی دارد
گارانتی ۱۸

قیمت فریزر صندوقی دست دوم 

مشخصات فریزر صندوقی 500 لیتر

ظرفیت 500 لیتر
بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس درب شیشه ای محدب
نوع ترموستات دیجیتال
قابلیت شست و شو دارد
قابلیت نصب استیکر دارد

فریزر کم مصرف



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید