X

یخچال پرده هوا چیست؟ معرفی انواع یخچال روباز فروشگاهی

09128584676 کارشناس فروش
یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا با طراحی خاص و زیبا و دارای جنس بدنه ی استیل ضد زنگ و همچنین برای عایق بندی بهتر این یخچال از عایق فوق العاده ی پلی یورتان استفاده شده است. یخچال های روباز فروشگاهی در دو نوع ایستاده و خوابیده و موتور سر خود و موتور مرکزی وجود دارند.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

یخچال پرده هوا

صنایع یخچال مارکت تولید کننده انواع یخچال صنعتی در ابعاد های گوناگون می باشد یکی از تولیدات مهم و فوق العاده ی این مجموعه انواع یخچال پرده هوا است که به نام های یخچال متری و یخچال بدون درب نیز معروف و شناخته می شوند. این یخچال پرده هوا بدون درب دارای گنجایش فوق العاده ای می باشد که ویژگی ها و کارآمدهای بسیاری دارد که در این صفحه به آن می پردازیم.
یکی از ضروری ترین تجهیزات در فروشگاه های بزرگ و یخچال فروشگاهی می باشد، برای نگهداری انواع محصولات غذایی و خوراکی، انواع نوشیدنی، پروتئینی، سوسیس، مرغ، گوشت، انواع لبنیات، هایپر مارکتی و همینطور فروشگاه های زنجیره ای نیازمند به یخچال و فریزر فروشگاهی هستند.
با توجه به اینک هدف هر سرمایه گذاری در فروشگاه ها رسیدن به سودهی بالا می باشد انتخاب یک یخچال پرده ای به غلط موجب هدر رفتن انرژی و هزینه های غیر ضروری می شود. یخچال ایستاده پرده هوا جایگزین بسیار مناسبی برای انواع یخچال ایستاده است.

یخچال بدون درب دست دوم

یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال فروشگاهی بدون درب

در یک نگاه کلی یخچال فروشگاه ها در دو نوع پرده هوا و غیر پرده هوا ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند، ما به شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب را در خریداری و انتخاب یخچال فروشگاهی جلوباز مورد نیاز مغازه و فروشگاه خود داشته باشید. 

بدون شک همگی ما در فروشگاه های بزرگی متل رفاه، افق کوروش، جانبو، وین مارکت و... یخچال روباز فروشگاهی یا یخچال ایستاده بدون درب را دیده ایم که این یخچال ها از زیبایی خاصی برخور دارند علاوه بر این ویژگی های منحصر نیز دارند.

قیمت یخچال پرده هوا

این مدل یخچال ها برای چیدمان راحت تر خوراکی و محصولات توسط فروشنده و کارکنان فروشگاه و از جهتی برداشتن و خریداری بهتر و آسان تر مشتری ها به صورت بدون درب و روباز طراحی شده اند. اگر به یکی از ویژگی های مثبت این یخچال میوه اشاره کنیم لازم است نورپردازی LED را نام ببریم این ویژگی موجب به نمایش گذاشتن بهتر و زیباتر محصولات و اجناس می شود و اجناس را در دیدرس مشتریان قرار بگیرد که این عمر باعث کی شود فروش شما به تدریج بالاتر برود.

قیمت یخچال بدون موتور

طرز کار یخچال بدون درب

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

عملکرد یخچال پرده هوای روباز فروشگاهی به این گونه می باشد که لایه‌‌ای از هوا را به وسیله ی منافذ زیر طبقات در مقابل فضای بیرونی ایجاد می کند و دمای محفظه یخچال در کمتر از یک دقیقه به میزان استاندارد رسانده و با گردش پیوسته سرما در داخل محفظه که فضایی با دمای عالی ومطلوب را برای محافظت و نگهداری ازمحصولات غذایی و انواع  مواد خوراکی درون خود ایجاد می کند. و همچنین مانع از قفل انرژی بر اثر گذشت زمان می شود.

قیمت یخچال قفسه ای

به دلیل داشتن عمق مناسب و فضای زیادی که دارند محصولات فراوان و بزرگی مانند گوشت و مرغ، انواع محصولات لبنیاتی و پروتئینی را در خود جای میدهند و از جانبی باعث بالا رفتن سرعت کار فروشنده و همینطور خرید، فروشنده می شود

یخچال پردهوا

قیمت یخچال های بدون در

از آن جایی که یخچال و فریزر پرده هوا به گونه ای طراحی شده است که نیاز به باز و بسته کردن درب نیست و تمامی محصولات به وضوح در دید رس مشتریان قرار دارد و به راحتی می توانند محصولات را ببینن و حتی لمس کنند و این امر موجب بالا رفتن درآمد صاحب فروشگاه است.
مکانیزم عمل این یخچال ها به صورتی است که از طریق منافذ زیر طبقات، در فضای بیرونی لایه ای از هوا ایجاد می کنند و دمای داخل یخچال را  تا میزان استانداردی حفظ می کنند.

میزان مصرف برق یخچال پرده هوا

به طور کلی می توان گفت میزان مصرف برق یخچال روباز فروشگاهی میوه بستگی به ظرفیت و شرایط کاری آن دارد البته لازم به ذکر است که به علت داشتن برچسب انرژی A این یخچال ها کم مصرف و بهینه هستند اما لازم به ذکر است بدانید که این مدل یخچال پرده هوا مصرف انرژی بیشتری نسبت به یخچال های درب بسته دارد.

انواع یخچال پرده هوا

قیمت یخجال بدون درب

یخچال های پرده هوا از نظر ساختار به دو نوع یخچال پرده هوا ایستاده و یخچال پرده هوا خوابیده تقسیم می شود و همینطور از نظر محل قرار گیری موتور به دو نوع موتور مرکزی و موتور سرخود تقسیم و در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید می شود

  • یخچال پرده هوا سرخود

در این مدل یخچال رو باز فروشگاهی کمپرسور در پایین و بالا (تاج) یخچال نصب می شود نکته قابل توجه یخچال پرده هوا مدل سرخود در متراژ 1 متر تا 5 متر قابل ساخت و طراحی می شود. که شما با توجه به فضای کافی و مکان مورد نظرتون می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

ویژگی مثبتی که این یخچال دارد مقایسه با موتور مرکزی کم مصرف و بهینه بودن آن و به دلیل وجود کمپرسور و کندانسور فضایی از یخچال را اشغال کرده و این عیب این محصول است.

مشخصات یخچال

یخچال ویترینی پرده هوا

  • جنس بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک

  • عایق بندی فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3

  • مجهز به ضربه گیر PVC بر روی بدنه

  • قالبلیت ساخت در مدلهای ۲۰۰سانتی متری و ۳۰۰ سانتی متری موتور بالا وپایین 

  • دارنده ی  روشنایی از نوع SMD/LED سفید

  • دارای کاور شب دستی برای حفظ سرما

  • مجهز به شیشه های سه جداره در اطراف یخچال

  • قابلیت تنظیم طبقات

  • قابلیت نصب جدا کننده مشی همراه روکش PVC

  • سرعت بخشیدن به خرید مشتری ها

قیمت یخچال پردا هوا بدون درب

 

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

یخچال روباز فروشگاهی موتور مرکزی دارای فضای بیشتر برای چیدمان محصول می باشد این یخچال پرده هوا بیشتر مورد استقبال صاحبان فروشگاه های بزرگ وزنجیره ای است، در این یخچال کمپرسور در موتور خانه فروشگاه قرار می گیرد.
این مدل یخچال رو باز به دلیل اینکه باید متراژ بالای ساخته می شود به همین دلیل باید کمپرسور آن جدا از یخچال و به لوله کشی موتور خانه وصل شود.

مشخصات یخچال روباز

یخچال پرده هوا دست دوم فروشگاهی

  • جنس بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترو استاتیک

  • عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان برای حفظ برودت یخچال

  • مجهز به ضربه گیر PVC برروی بدنه

  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل

  • بغل بدنه ها از پانلهای  PVC عایق شده با فوم پلی اورتان با دانسیته۴۰kg/m3

  • قابلیت نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل 

  • دارای نوار اتیکتPVC وارداتی ترک در رنگ های متفاوت

  • سرعت بخشیدن به خرید مشتری ها

قیمت انواع یخچال فروشگاهی

یخچال روباز فروشگاهی میوه

یخچال روباز فروشگاهی میوه

برخی از ویژگی های یخچال پرده هوا

فریزر روباز فروشگاهی

قیمت یخچال ایستاده پرده هوا

  • کمپرسور یخچال روباز فروشگاهی

    مهم ترین قسمت و بخش هر یخچال موتور آن می باشد که مسئولیت خنک نگه داشتن آن را به عهده دارد. این یخچال ها دارای دو کمپرسور که در داخل یک UNIT مرکزی با جنس بدنه کامپوزیت که این ویژگی سبب می شود یخچال در هر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. این کمپرسور ها دارای ویژگی فوق العاده ای است که بعد از هر اتومات کردن ترموستات جای کمپرسور عوض می شود و زمان کارکرد کمپرسور نصف شده و این کار باعث طول عمر بیشتر یخچال می شود. در حالتی که یکی از کمپرسور ها دچار مشکل و نقص فنی شود با طراحی سیستم SIWTCHING کمپرسور 1 از مدار خارج و کمپرسور 2جایگزین می شود و از بالا رفتن دما، گرما درUNIT و کمپرسور ها جلوگیری می کند

قیمت ومشخصات انواع یخچال پرده هوا به قیمت درب کارخانه

  • جابه جایی یخچال متری 

به دلیل اینکه این یخچال ها دارای سایز و ابعاد بزرگی هستند همواره دچار مشکل برای جابه جایی هستند برای رفع این مشکل در زیر این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید این یخچال را جابجا کنید.

  • ترموستات یخچال

این یخچال دارای ترموستات دیجیتالی به جهت نشان دادن دما و کنترل دستگاه

  • گردش هوا

 مکانیزم گردش هوا در این محصول به‌ این صورت می باشد که با دمیدن هوا با سرعت بالا در محفظه‌ی داخلی یخچال از طریق هر منفذ زیر طبقات پرده‌ای نامرئی بین محیط داخل و خارج ایجاد می کند و هوا‌ را متمایز می‌کند ، و مانع از ورود ، گرد و غبار و دیگر آلاینده‌ های موجود در هوا به فضای داخلی یخچال می شود و باعث می شود هوای داخل یخچال همیشه تازه و عالی باشد و محصولات با بهترین کیفیت ممکن حفظ شوند.

  • تابلو برق یخچال 

برای جلوگیری از صدمات ناشی از نوسات برق و آسیب رسیدن به دستگاه از کنترل کننده هایی مانند کنترل فاز، بیمتال استفاده می شود و در این یخچال تابلو برق اشنایدر به کار رفته است.

قیمت یخچال های روباز

هنگام خرید یخچال پرده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این یخچال های پرده هوا بسیار پیشرفته و حساس هستند برای خریداری این یخچال ها باید یکسری نکات را به جدیدت بررسی کنید.

در نظر داشته باشید که تمامی شرکت ها نمی توانند یخچال های پرده هوا را بهترین کیفیت برای شما عرضه کنند با نکاتی که برای شما ذکر می کنیم می توانید خرید مطمئن تری داشته باشید، در هنگام خرید این محصول به چرخ هایی که برای این یخچال تعبیه شده اند دقت کنید که ثابت هستند یا متحرک که چرخ هایی متحرک طبعا بهترین زیرا شما دیگر مشکلی با جابه جایی این محصول ندارید. و باید این چرخ ها از مقاومت بالایی برای تحمل وزن یخچال و همچنین جابه جای راحت تر برخوردار شود

جنس بدنه ی یخچال برودتی باید از استیل ضد زنگ یا الکترواستاتیک باشد که موجب حفظ کیفیت بالای محصول و جلوگیری از خرابی و فاسد شدن محصولات داخل یخچال می شود. و بوجود آوردن هوای مطلوب و گردن درون یخچال می شود.

برخی از این نکات قابل توجه

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

  1. طبقات یخچال باید با توجه محصول انتخاب شود

  2. کیفیت قطعات بکار رفته در یخچال

  3.  به درخوایت شما یخچال مورد نظرمی تواند دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری باشد

  4.  نوع روشنایی سیستم و عمر مفید آن ها که اکثرا از نوع SMD می باشد

  5.  ابعاد یخچال باید با توجه به فضای قابل دسترس در فروشگاه و مصرف انرژی در نظر گرفته شود.

طرز کار یخچال بدون درب

قیمت و ارسال یخچال فروشگاهی پرده هوا به چه صورت است؟

یخچال روباز فروشگاهی

یخچال پرده هوا در ابعاد واندازه های مختلف بنا بر نیاز و سفارش شما در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید شده و با بکارگیری از مرغوب ترین تجهیزات می توانید با خیال راحت یخچال مورد نیاز فروشگاه خودراخریداری کنید، به همراه 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

لازم به ذکر است که برای خرید یخچال پرده هوا و ثبت سفارش نیازی به حضور شما نمی باشد می توانید به راحتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از لیست قیمت یخچال های بدون درب، یخچال جلوباز و انواع یخچال پرده هوا ایستاده به قیمت درب کارخانه مطلع شوید و همچنین مشاوره ی رایگان بگیرید.

ارسال این دستگاه ها و سراسر کشور با بهره بری از بهترین باربری ها امکان پذیر می باشد.

برخی از پرسش های متداول مشتریان

ابعاد یخچال فروشگاهی

🤔آیا می توان از یخچال پرده هوا در فروشگاه های میوه فروشی و گل فروشی استفاده کرد؟

بله؛ امکان استفاده از یخچال بدون در فروشگاه های گل و میوه فروشی وجود دارد.

🤔قدرت موتور یخچال پرده هوا چند اسب است؟

موتور سرخود در مکان خشک هر ۲ متر یک موتور  ۱ اسب، در مناطق گرم جنوب  هر ۲ متر یک موتور ۳ اسب تعبیه می شود

🤔آیا بادکولر در تابستان و گرمای بخاری در زمستان برای یخچال پرده هوا مضر است؟

بله سعی کنید از ورود باد کولر به داخل یخچال جلوگیری کنید و اگر دمای بین یخچال و فروشگاه زیاد باشد، موتور یکسره کار می کندو و از طول عمر آن کاسته می شود.

🤔آیا یخچال فروشگاهی بدون در برفک می زند؟

مانند دیگر یخچال صنعتی های موجود در بازار، این یخچال نیز برفک می بندد البته راه خروجی نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما 09128584676 تماس حاصل فرمایید.

قیمت یخچال پرده هوا یخچال مارکت

یخچال پرده هوا با قیمت مناسب

قیمت یخچال پرده هوا به دلیل ابعاد و تعداد سفارشی شما متغیر می باشد شما میتوانید براساس نیاز و فضای مغازه ی خود از صنایع برودتی یخچال مارکت خریداری کنید 


  • جنس بدنه ی یخچال روباز چیست؟

    این یخچال دارای جنس بدنه ی ساندویچ پنل می باشد.

  • قیمت یخچال پرده هوا چقدر است؟

    از آنجایی که یخچال فروشگاهی روباز در ابعاد سفارشی و به صورت متری تولید می شود برای بدست آوردن قیمت بروز 1402 با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

  • کاور شب یخچال روباز از چه نوعی می باشد؟

    یخچال روباز از کاور دستی می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • علیپور
    ببخشید نوع یخچال های بدون درب که برای گلفروشی استفاده میشه با نوعی که برای فروشگاه ها استفاده میشه متفاوته؟
    • مدیر سایت

      بله امکان تولید در ابعاد دلخواه شما در شرکت یخچال مارکت وجود دارد

  • اکبرزاده
    سلام و وقت بخیر امکان سفارش یخچال بدون درب فروشگاهی در ابعاد کوچک هستش؟
    • مدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر، خیر تفاوتی ندارند آنها هم پرده هوا هستن

  • رستمی
    سلام وقت بخیر،برق یخچال های پرده هوا تکفاز هست یا سه فاز؟
    • مدیر سایت

      برای پرده هوا موتور سرخود از برق تکفاز استفاده می شود البته با مصرف بالاو برای پرده هوا موتور مرکزی هماز برق تکفاز هم از برق 3 فاز  با مصرف کمتر استفاده می شود.

  • عابدی
    سلام وقتتون بخیر، امکان استفاده از یخچال فروشگاهی پرده هوا در مغازه های میوه فروشی هست؟
    • مدیر سایت

      سلام وقت شما هم بخیر بله، از این نوع یخچال در گل فروشی ها می توانید استفاده کنید.

  • باربد
    سلام ما8متر به بالا برای هایپرمارکت میخوایم امکان نصب موتور سرخود هست؟یا اینکه بایدمرکزی باشه؟
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر بله،  لطفا برای مشاوره و خرید تماس بگیرید.

  • علی رضا دوست
    سلام موتور مرکزی با موتور سر خود فرقشون چیه
    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز فرقشون به قرار گیری موتور و متراژ یخچال پرده هوا بستگی داره برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09128584676 تماس بگیرید

تماس بگیرید