X

لیست قیمت یخچال داروخانه ای دیتالاگر دار (یخچال دارویی)

09128584676 کارشناس فروش

یخچال داروخانه یکی از یخچال های صنعتی که در صنف کاری بیمارستان ها و داروخانه ها می باشد که برای نگهداری انواع داروهای حساس استفاده می شود. جنس بدنه این یخچال از نوع گالوانیزه استاتیک به رنگ سفید و دارای روشنایی کم مصرف داخل کابین می باشد.
همانطور که گفتیم این دستگاه به دلیل اینکه برای نگهداری داروهای حساس استفاده میشود سیستم سرمایش متفاوتی دارند و ترموستات از نوع دیجیتالی می باشد که به صورت دلخواه بتوانید برروی هر دمای که نیاز است دمایی آن را تغییر و تنظیم کنید.

سوالات متداول


  • آیا طبقات یخچال داروخانه قابل جابجایی است؟

    بله حتی می توانید طبقات بیشتر اضافه کنید.

  • آیا یخچال آزمایشگاه در ابعاد سفارشی هم تولید می شود؟

    خیر ابعاد یخچال دارو ثابت می باشد.

  • آیا یخچال های دارو برفک میزنند؟

    خیر به دلیل نگهداری داروهای حساس ضد برفک هستند.

یخچال داروخانه یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات داروخانه و بیمارستانی، می باشد از همین روی داشتن و خریداری یک یخچال داروخانه ای مناسب و با قیمت مناسب برای حفظ و نگهداری داروها ها حائز اهمیت است. این یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلفی نظیر 60، 70 و 120 سانتی در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید شده و به فروش میرسد، از این یخچال صنعتی برای نگه داشتن انواع انسولین ها، واکسن‌ها، داروها، سرم ها و مواد دارویی در مراکز بهداشتی و درمانی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت یخچال داروخانه ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت یخچال داروخانه

یخچال تک درب 65 سانتی 22,000,000 تومان
یخچال تک درب دیتالاگردار 33,000,000 تومان
یخچال دو درب 115 سانتی 33,000,000 تومان
یخچال دو درب دیتالاگردار 44,000,000 تومان

یخچال داروخانه چیست؟

همانگونه که ذکر شد یخچال دارویی یکی از تجهیزات کاربردی و مهم در صنایع پزشکی و آزمایشگاه ها می باشد. لازم به ذکر است که بعضی از داروها برای نگهداری احتیاج به دمای خاصی ندارند و میتوان آنها را در دمای محیط نگهداری کرد اما بعضی دیگر احتیاج به نگهداری در دمای پایین دارند و باید از یخچال ایستاده استفاده شود که مخصوص داروخانه می باشد. طبیعتا هر دارویی برای سالم ماندن نیاز به دمای خاصی دارد و علاوه بر این باید در یخچال مخصوصی داروخانه با دمای مناسب قرار بگیرید. قابلیت توزیع دمای یکسان در داخل یخچال بیمارستانی داروخانه ای و نشان دادن حداقل و حداکثر دما در هفته و روز از ویژگی های مهم یخچال دیتالاگر دار به شمار می رود.

یخچال دارویی ایرانی

این یخچال ها در بیمارستان ها، داروخانه ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع برودتی یخچال مارکت به همراه طراحان ماهر خود مفتخر است با تولید یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف در خدمت شما عزیزان باشد. این محصول در ابعاد مختلف و در انواع  تک درب و دو درب طراحی شده است. یکی از مزایا مهم یخچال ایستاده داروخانه ی سیستم نوفراست هستش این سیستم به این صورت است که برفکی داخل یخچال دیده نمیشود. 

عایق بندی یخچال مخصوص داروخانه ها از تزریق فوم فشرده پلی یورتان می باشد و جنس بدنه این محصول بسته به نوع نیاز و سلیقه شما مشتری گرامی می تواند استیل یا گالوانیزه باشد.

یخچال دارویی

یخچال داروخانه

یخچال داروخانه تک درب

یخچال داروخانه ای دیتالاگر دار

یخچال داروخانه تک درب 60 سانتی

یخچال دارویی

یخچال داروخانه تک درب 70سانتی

یخچال دارو

یخچال داروخانه دو درب

قیمت یخچال داروخانه

یخچال داروخانه دو درب 70سانتی

قیمت یخچال دارویی

یخچال داروخانه 120 سانتی

یخچال مخصوص داروخانه

در ساختار بعضی از این دستگاه ها یخچال به سفارش مشتری به صورت هوشمند طراحی و تولید می شود که امکان قرار دادن سیمکارت در یخچال وجود دارد. و نحوه کارکرد این یخچال دارویی ایرانی به گونه ای می باشد که شما می توانید با درج  شماره تماس ۱ نفر را مدیر سیستم و حداکثر ۱۵ نفر را به عنوان کاربر برای دستگاه درج کنید.
همچنین در یخچال داروخانه ای هوشمند اگر برق دستگاه قطع و وصل شود، به کاربران این اتفاق پیامک می شود.
درب یخچال داروخانه ای شیشه ای دو جداره است که فضای بین دو شیشه حاوی گاز آرگون بوده، که از اتلاف دما جلوگیری می کند. شما می توانید درب دستگاه را به صورت قفل دار نیز سفارش و خریداری کنید.

یخچال دیتالاگر داروخانه

دمای یخچال داروخانه

بر روی یخچال صنعتی داروخانه صفحه نمایشگری تعبیه شده است که شما به راحتی بتوانید از دمای فضای یخچال مطلع شوید و آن را بررسی کنید این یخچال ها این قابلیت را دارند که شما با توجه به رنج دمایی داروهای خود یخچال داروخانه که به یخچال بیمارستانی نیز شناخته می شود را سفارش دهید،  بازه دمایی این یخچال ها بین 2+ تا 10+ درجه سانتی‌گراد طراحی شده و به این ترتیب آن ها را برای نگهداری ایمن موارد پزشکی از جمله داروها و واکسن‌ها به گزینه بسیار مناسب و استانداردی تبدیل می کند.

قیمت یخچال داروخانه

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته و از یخچال آزمایشگاهی، خرید یخچال داروخانه، یخچال مناسب داروخانه مطلع شوید

خرید یخچال داروخانه

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید انواع یخچال های داروخانه ای می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق، پاکستان، افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

یخچال دیتالاگر دار

بهترین مارک یخچال داروخانه

یخچال دارویی کوچک

یخچال داروخانه دیجی کالا


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید