X

خرید سردخانه خرما به قیمت کف بازار

09128584676 کارشناس فروش
سردخانه خرما
سردخانه خرما یکی از روش های نگهداری از خرما این خوراکی پرمصرف ومغذی می باشد که موجب بالارفتن طول عمر خرما ها و نکهداری وحفظ خرما در مدت طولانی تری است.
یخچال مارکت
یخچال مارکت

سردخانه خرما، همانطور که میدانید میوه خرما از مهم ترین مواد خوراکی و مغذی در ایران و سراسر دنیا است که در مراحل رسیدن تغییر هایی در رنگ، مزه، اندازه و...رخ می دهد . خرما به دلیل اینکه حاوی مواد قندی است میتواند فضایی مناسب برای رشد میکروارگانیسم ها باشد. برای حفظ کیفیت خرما و بهداشتی نگه داشتن آن نیاز به دستگاهی است که این هدف را دنبال می کند. زیرا این کار ماندگاری خرما را افزایش می دهد و یک دستگاه مناسب می تواند رطوبت، طعم و مزه خرما را حفظ می کند. یکی از پرکاربردترین روش های نگه داری مناسب خرما استفاده از سردخانه صنعتی خرما است ،دستگاهی ایزوله که در فاصله مناسب از نخلستان قرار می گیرد. 

خرید سردخانه خرما

  • دما، عاملی مهم در حفظ کیفیت خرما

تحت کنترل قرار گرفتن تغییرات دما در دستور کار قرار دارد تا نوسانات دما به محصول آسیب وارد نکند .زیرا افزایش دما سبب گندیدگی خرما می گردد و کاهش دما سبب سرمازدگی به‌ پوست خرما می شود و کیفیت و طعم آن را تغییر می‌دهد. بازه دمایی از مثبت ۵تا منفی ۵ درجه سانت گراد بهترین بازه دمایی برای نگه داری خرما است و سردخانه خرما به نحوی ساخته شده و تولید می گردد که این امر را حفظ نماید.

  • تامین گردش هوای مطلوب

برای حفظ دمای مناسب در سردخانه ،گردش هوا امری ضروری تلقی می شود زیرا جریان هوای خنک بین خرما، قفسه و پالت ها در پایدار نگه داشتن دما و رساندن تهویه  برای تازه نگه داشتن خرما بهره برده می شود. علاوه بر وجود گردش هوا ، سرعت گردش نیز باید تنظیم باشد .حفظ گردش هوا و تنظیم سرعت آن با وجود سردخانه خرما امکان پذیر است.

دمای نگهداری سردخانه خرما

  • چیدمان محصول

دستگاه سردخانه صنعتی خرما مجهز به چیدمان منظم است که از تلف و ضایع شدن محصولات جلوگیری می کند.

  • حفظ بهداشت

حفظ بهداشت با در نظر گرفتن استاندارد هایی چون حفظ تناسب دما و محیط بیرون، محیط مناسب، نور کافی ،مراقبت های دائمی صورت دائمی صورت می گیرد که مانع ورود حشرات و میکروب ها می شود.

  • جلوگیری از فساد محصول

شروع فاسد شدن خرما از لحظه چیدن آن آغاز می شود و برای جلوگیری از این موضوع و حفظ بهتر و بلند مدت از میوه ها سردخانه مورد نیاز است.

قیمت سردخانه نگهداری خرما

  • حفظ رطوبت محصول

سردخانه خرما با حفظ رطوبت محصول در ماندگاری کیفیت ،طعم و رنگ آن تاثیر به سزایی دارد.

  • زمان، فاکتور قابل توجه

مهم در رابطه با میزان زمان لازم برای سرمایش
نگه داری و حفظ خرما قبل از ارسال محصول
ذخیره سازی خرما

  • استاندار مورد نیاز برای ترابری و صادرات

خرید سردخانه خرما

قیمت سردخانه خرما

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

گارانتی و نحوه ی ارسال محصولات به چه صورت می باشد ؟

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید سردخانه خرما می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق،پاکستان،افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید