X

قیمت سردخانه زیر صفر و بالای صفر +ضمانت نامه کتبی

09128584676 کارشناس فروش
سردخانه زیر صفر و بالای صفر
با پیشرفت تکنولوژی برای افزایش طول عمر انواع محصولات غذای، میوه وتره بار، محصولات دارویی و کشاورزی از سردخانه های صنعتی استفاده می کنند که باتوجه به نوع محصول دمای سردخانه را تعیین می کنند وازاین جهت سردخانه به دونوع سردخانه زیر صفر و بالای صفر تقسیم می شود.
یخچال مارکت
یخچال مارکت

سردخانه صنعتی روشی است که به طور گسترده در فرآوری محصولات تازه در فرآیند تولید و فروش به کار می رود. این یکی از روش های ذخیره محصولات تازه و در کل برای مدت زمان طولانی با کنترل دما و رطوبت در یک سیستم ذخیره سازی است. حفظ دمای پایین مناسب بسیار مهم است. همچنین ، رطوبت نسبی انبار برای بیشتر غذاهای تازه باید در ارتفاع 80-90٪ نگهداری شود ، در زیر آن (یا) بالاتر از آن برای حفظ کیفیت محصول ضرر دارد بیشتر میوه ها و سبزیجات اگر در دمای طبیعی برداشت نگهداری شوند ، عمر بسیار محدودی پس از برداشت دارند. خنک سازی پس از برداشت به سرعت گرما را از سایت خارج می کند و باعث می شود مدت زمان بیشتری ذخیره شود. خنک سازی مناسب پس از برداشت به شما امکان می دهد رشد میکروارگانیسم هایی که باعث پوسیدگی می شوند را به تأخیر انداخته و یا از آن جلوگیری می کند. تولید عوامل رسیدن طبیعی، اتیلن را کاهش دهید.

برای کمک به حفظ کیفیت ، خنک سازی پس از برداشت محصول همچنین با اجازه دادن به تولیدکنندگان برای فروش محصول در مناسب ترین زمان ، انعطاف پذیری در بازاریابی را فراهم می کند. داشتن تاسیسات خنک کننده و ذخیره سازی بلافاصله پس از برداشت محصول به فروش محصول بی نیاز می شود. این یک مزیت برای تولیدکنندگانی است که در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی سرو می کنند یا تولیدکنندگان کوچکی که می خواهند کامیون های زیادی را برای حمل بار بسته بندی کنند. خنک سازی پس از برداشت محصول برای ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مصرف کننده ضروری است. بسته به ماهیت محصول برای ذخیره سازی ، می توان آن را با ذخیره سازی در محیطی با افزودن دی اکسید کربن ، دی اکسید گوگرد و غیره ترکیب کرد.

 در یک نگاه کلی سردخانه ها برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع محصولات و همینطور در برخی خوراکی ها ومحصولات به مرور به فروش می رسد که از نظر دمایی به دو دسته تقسیم می شود که در این صفحه به ان می پردازیم.

قیمت سردخانه انجماد

انواع سردخانه صنعتی

  1. سردخانه زیر صفر

  2. سردخانه بالای صفر

سردخانه زیر صفر

سردخانه صنعتی زیر صفر که به نام سردخانه زیر صفری نیز معروف است دارای رنچ دمایی ۱۲-تا۲۳-درجه سانتی‌گراداست و محصولات فراوانی راد در خود جای میدهد و سالم ماندن، حفظ کیفیت، جلوگیری از خرابی بافت وفاسدی محصولات  را در مدت زمانی تامیین می کند اگز بخواهیم این محصولات را نام ببریم لازم است که به انواع گوشت مرغ، گاو، گوسفند، بستنی ها، نگهداری و حفظ می شود. ظرفیت و قدرت موتوراین سردخانه حدودا بین 1.5 تا 70 اسب بخارمی باشد تا فضا وماکانی ایده آل برای محصولات شما باشند. و قابل توجع است مه این موتور جز مهم ترین تجهیزات سردخانه می باشد مه باید با دقت انتخاب شود زیرا عملکرد سردخانه و ایجاد دمای مناسب برای خوراکی ها بر عهده کمپرسور و موتور می باشد.

قیمت سردخانه زیر صفر

کاربرد سردخانه زیر صفر

سردخانه زیر صفریا below zero refrigerators در صنایع و فروشگاه های مختلفی کاربردی ومفید هستند، از آن جایی که می دانید برخی محصولات برای سالم ماندن نیازمند به دمای زیر صفر هستند.

محصولات منجمدی مانند ناگت، پیتزا، مرغ، گوشتقرکزی مانند گوشت گاو وگوسفند، ماهی، میگو، بستنی ساز برای نگهداری از خامه، کره و..از این نوع سردخانه بهره می برنند که به نام سردخانه منجمد نیز نام برده می شود.

قیمت و خرید سردخانه زیر صفری

مشخصات فنی انواع سردخانه زیر صفر

جنس بدنه ساندویچ پانل با ضخامت 10 الی 15 سانتیمتر
نوع عایق پلی اورتان تزریقی
جنس شاسی ها فولاد
برند کمپرسور دانفوس، تکامسه و یا کالترون با توجه به سفارش
نوع کندانسور هوایی
دمای کاری سردخانه 10 درجه بالای صفر تا 20- درجه سانتی گراد
برق مصرفی 3 فاز (در صورت سفارش با برق تک فاز نیز قابل طراحی است)
طول قابل سفارش در طول های 2، 4 الی 8 متری
عرض حداکثر 220 سانتیمتر
ارتفاع 220 الی 250 سانتیمتر
تابلو فرمان کاملا اتوماتیک با قطعات تله مکانیک و اشنایدر فرانسه
مناسب برای نگهداری انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، میگو و بستنی
ظرفیت سردخانه بر حسب سفارش متغیر میباشد
قابلیت حمل پرتابل بوده و توسط جرثقیل قابل حمل میباشد
روشنایی داخلی دارد
امکان طراحی راک و قفسه در داخل سردخانه دارد
ویژگی بدنه داخلی ضد قارچ، ضد باکتری و ضد آب
گارانتی 12 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

قیمت سردخانه زیر صفر کوچک

سردخانه بالای صفر

این نوع سردخانه بیشتر برای نگهداری دراز مدت محصولات کاربرد دارد که از جمله این محصولات می شود، سبزیچات، میوه وتره بار، داروها، گل، لبنیات مانند ماست، پنیر وخامه، مواد گوشتی و... را نام برد، که برا سالم ماندن وجلوگیری از خرابی نیازمند به دمای بالای صفر هستنید که عموما بین 0 تا 4 درجه سانتی گراد است، که به سردخانه بالای صفری نیز شناخته می شود. برای طراحی و احداث سردخانه بالای صفر وابسته به نوع محصول دارد تا دما و شرایط ممکن را فراهم کنند، یکی از مزیت های این سردخانه این است که با توجه به این که سبزیجات ومیوه ها پس از چیدمان باید در شرایطی قرار بگیرند که سالم بمانند وگرنه به صرعت دچار خرابی وفاسد و افت کیفیت می شود، سردخانه بالای صفر درجه با ایجاد فضای مناسب و دمای مناسب با محصول علاوه بر حفظ میوه جات باعث می شود تا به مرور محصول به فروش برسد و درآمد فروشند پایین نیاید.

قیمت و خرید سردخانه بالای صفر

مشخصات فنی انواع سردخانه بالای صفر

جنس بدنه ساندویچ پانل با ضخامت 10 الی 15 سانتیمتر
نوع عایق پلی اورتان تزریقی
جنس شاسی ها فولاد
برند کمپرسور دانفوس، تکامسه و یا کالترون با توجه به سفارش
نوع کندانسور هوایی
دمای کاری سردخانه 1+ الی 5+ درجه سانتی گراد
برق مصرفی 3 فاز (در صورت سفارش با برق تک فاز نیز قابل طراحی است)
طول قابل سفارش در طول های 2، 4 الی 8 متری
عرض حداکثر 220 سانتیمتر
ارتفاع 220 الی 250 سانتیمتر
تابلو فرمان کاملا اتوماتیک با قطعات تله مکانیک و اشنایدر فرانسه
مناسب برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات، انواع لبنیات، دارو، خشکبار
ظرفیت سردخانه بر حسب سفارش متغیر میباشد
قابلیت حمل پرتابل بوده و توسط جرثقیل قابل حمل میباشد
روشنایی داخلی دارد
امکان طراحی راک و قفسه در داخل سردخانه دارد
ویژگی بدنه داخلی ضد قارچ، ضد باکتری و ضد آب
گارانتی 12 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

قیمت سردخانه زیر صفر و بالای صفر

تفاوت سردخانه زیر صفر و بالای صفردر چیست؟

  • کمپرسور سردخانه زیر صفر قدرت و ظرفیت کمتری نسبت به انواع بالای صفر دارد.

  • فشار دیسچارج انواع زیر صفر پایین‌تر می‌باشد درنتیجه کمپرسور قطر سیلندر بزرگ‌تر و جابجایی گاز بیشتری نسبت به بالای صفر دارد.

  • اختلاف در فاصله بین فین‌های کویل اوپراتور وجود دارد و دلیل این اختلاف مربوط به کاهش دمای سردخانه و عدم تشکیل برفک بر روی سطح اپراتور می‌باشد. فاصله این فین‌ها در سردخانه بالای صفر کمی بیشتر است.

  • سایز سوزن اکسپنشن ولو در سردخانه‌های زیر صفر پایین‌تر از انواع بالای صفر است.

  • عمده کاربرد سردخانه زیر صفر نگهداری گوشت، مرغ و ماهی است اما عمده کاربرد انواعبالای صفر نگهداری میوه، دارو و لبنیات است.

  • سردخانه‌های زیر صفر دارای دمای بین 12-تا 23- درجه سانتی گراد می‌باشند اما نوع بالای صفر دمای 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد دارند.

قیمت سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر

قیمت سردخانه بالای صفر و زیر صفر 

قیمت انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر وابسته به عواملی است که شامل، اواپراتور و کندانسور، میزان برقی مصرفی، دمای نگهداری، عایق بندی و درب سردخانه، نوع و قدرت کمپرسور است. و همانطور که پیداست هرچه قدرابعاد سردخنه بیشتر باشد قیمت هم بالاتر می رود.

گارانتی و نحوه ی ارسال محصولات به چه صورت می باشد ؟

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید سردخانه زیر صفری و بالای صفری می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق،پاکستان،افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید