X

سردخانه ثابت و متحرک به قیمت درب کارخانه

09128584676 کارشناس فروش
سردخانه ثابت و متحرک
برای نگهداری وحفظ انواع محصولات لینی، پروتئینی، میوه و تره بار، سبزیجات و... از سردخانه صنعتی استفاده می کنند که به دو صورت ثابت و متحرک تولید می شود و با توجه به نوع محصول به دو نوع زیر صفر وبالای صفر تقسیم می شود.
یخچال مارکت
یخچال مارکت

سردخانه صنعتی در واقع سردخانه ها به اتاقک ها ومکانی کفته می شودکه برخی اوقات از چند اتاقک نیز تشکیل می شود که مناسب برای ذخیره سازی مواد غذایی و محصولات شیمیایی مانند داروهاکه فصاد شدنی هستند  وتا زمانی به بازار ها سا کارخانه ها و.. اتاق پیدا کنند برای سالم ماندن نیاز به دمای مناسب دارد، مورد استفاده قرار می گیرد، اگر بخواهیم طرز کار سردخانه صنعتی ها را به صورت سادخه تر بیان کنیم می شود به این تعریف اشاره کرد، وظیفه ی سردخانه این است که محصولات مختلف که از طریق گردش هوای سرد تا مدت مشخصل حفظ و نگهداری می کند که دمای آن واتبسته به محصول مورد نظر تعیین می شود زیرا هر محصولی برای سالم ماندن نیاز به دمای خاص خود را دارد که برخی محصولات در دمای بالای صفر و برخی دیگر در دمای زیر صفر نگهداری شده و سالم می مانند. در مکانیزم سردخانه ها مانند یخچال ها می باشد یعنی با خنک نگه داشتن محصولات مانع از خرابی آن ها می شود.

سردخانه ها  به این صورت کار میکنند، که محصولات را یا در دمای زیر صفر که به انجماد نیز شناخته می شودنگهداری می کنند یا در دمای بالای صفر،  البته برخی از سردخانه می توانند هر دو محصول را سالم نکه دارند به این صورت که محصولاتی که به دمای زیر صفر نیاز دارند در سالن یا اتاقی با دمای زیر صفر نگهداری شده و محصولاتی که به دمای بالای صفر نیز دارند در اتاقی با دمای بالای صفر نگهداری می شود.موتور، سرد خانه ها متشکل شده از کمپرسور،شیر انبساط، کندانسور، ذخیرۀ ازت، دمنده (فن) و لوله های ارتباطی واوپراتور است. اتاق سردخانه  یک محصول سفارشی است که پاسخگوی نیازهای خدمات پزشکی ، تحقیقات علمی ، کشاورزی ، صنایع بیولوژیکی و شیمیایی و غیره است. و برای ذخیره واکسن ها ، داروها ، پلاسمای خون و واکنش دهنده های شیمیایی و غیره است سردخانه ثابت و متحرک با توجه به نیاز و سفارش شما در انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید می شود که می شود به سردخانه گوشت، سردخانه سبزیجات، سردخانه بستنی، سردخانه خرما، سردخانه لبینیات اشاره کرد.

قیمت سردخانه ثابت و متحرک

انواع سردخانه

  1. سردخانه ثابت

  2. سردخانه متحرک

سردخانه ثابت

سردخانه ثابت به معنای این است قابلیت تغییر مکان وامکان جابه جایی ندارد به این دلیل که این نوع سردخانه دارنده ی ابعاد واندازه های بزرگی است و در محیط نصب می شود و به همی دلیل در مکان های مختلفی کاربرد دارد که شامل هایپر مارکت ها، رستوران ها، داروخانه و ازمایشگاه هتل ها، قصابی ها و... وبرای نگهداری از محصولات گوناگونی نظیر میوه و تره بارف محصوات لبنی و پروتئینی، انواع مواد غذایی و دارو استفاده می شود. سردخانه ثابت دارای دو نوع است

قیمت سردخانه ثابت

  • سردخانه ثابت زیر صفر

  • سردخانه ثابت بالای صفر

سردخانه ثابت زیر صفر

سردخانه زیر صفری در دمایی پایین تر از نقطه ی انجماد محصول است که شامل  -12 تا -23 در جه سانتی گراد می باشد و توانایی نگهداری محصول در مدت زمان طولانی دارد که شامل انواع محصولات پروتئینی و صیفی جات و سبزیجات در واقع این سردخانه محصولات را یخ زده ومنجمئ نگهداری می کند . موجب افزایش طول عمر آن ها می شود.

قیمت سردخانه ثابت زیر صفر

مشخصات فنی سردخانه ثابت زیر صفر

دما 


ابعاد

زیر صفر
سفارشی
موتور بیتزر آلمان
اتصالات دانفوس آلمان
تابلو برق تلمکانیک فرانسه
درب کشویی و لولایی به انتخاب مشتری

سردخانه ثابت بالای صفر

سردخانه بالای صفری محصولات را در دمایی کمی پایین تر از دمای خودشان به صورت خنک نکهداری میکنند که به این نوع سردخانه، سردخانه کوتاه مدت گفته می شود که دارای دمای +4 تا +1 است و برای محصولاتی نظیر گل،  میوه وتربار و سبزیجات و... کاربرد دارد  ومحصولات در مدت چند تا دوهفته حفظ می کند.

قیمت سردخانه ثابت بالای صفر

مشخصات فنی سردخانه ثابت بالای صفر

دما

 
ابعاد

بالای صفر
سفارشی
موتور بیتزر آلمان
اتصالات دانفوس آلمان
تابلو برق تلمکانیک فرانسه
درب کشویی و لولایی به انتخاب مشتری

سردخانه متحرک

این نوع از سردخانه که به نام سردخانه کانکسی نیز شهرت دارد در ابعاد کوچک تری نسبت به سردخانه ثابت دارد و چناچه شما نیاز به سردخانه کوچک یا متوسط دارید می توانید از سردخانه متحرک استفاده کنید که دیواره های از سازه های فلزی کاربرده شده سردخانه کانکسی متحرک دارای حجم 10 متر مکعب تا 40 متر مکعب است  و دراری عایق بندی و درب کشویی و کف این کانکس با توجه به سفارش مشتری می تواند با جنس های مختلفی مانندنوع ورق عاج دار یا پی وی سی ساخته شود. از این سردخانه برای نگهداری محصولات کشاورزی، غذایی و دارویی استفاده می کنند. و سردخانه متحرک دارای دو نوع است.

قیمت سردخانه متحرک

انواع سردخانه متحرک

  • سردخانه متحرک زیر صفر

  • سردخانه متحرک بالای صفر

فروش ویژه سردخانه متحرک وثابت

خرید انواع سردخانه متحرک

سردخانه متحرک زیر صفر

سردخانه کانکسی زیر صفر در دمایی بین -12 تا -23 در جه سانتی گراد از محصولات مانند محصولات پروتئینی، برخی از سبزیجات به صورت یخ زده ومنجمد نگهداری می کند و موجب افزایش طول عمر محصولات در مدت زمان طولانی می شود.

قیمت سردخانه متحرک زیر صفر

مشخصات فنی سردخانه زیر صفر

ابعاد


برق

سفارشی
تک فاز و سه فاز 
موتور بیتزر آلمان 
اتصالات دانفوس آلمان
تابلو برق تلمکانیک فرانسه
درب کشویی و لولایی
دما زیر صفر

سردخانه متحرک بالای صفر

سردخانه کانکسی بالای صفر محصولات را در دمایی بالاتر از دمای سردخانه بلند مدت بوده و در دمایی بین +4 تا +1 از انوع محصولات ماننو انواع میوه  وتره بار و سبزیجات گل و... استفاده می شودکه محصولات در دمایی یکم پاین تر از دمای خودشان به صورت خنک نگهداری و مایع از خرابی وفاسد شدن آن ها وهمچنین  افزایش طول وکیفیت ان ها می شود. و لازم به ذکر است که محصولات را در مدت کوتاهی از جند روز تا هفته نگهداری می کند.

 

قیمت سردخانه متحرک بالای صفر 

مشخصات فنی سردخانه بالای صفر

ابعاد


برق

سفارشی
تک فاز و سه فاز 
موتور بیتزر آلمان 
اتصالات دانفوس آلمان
تابلو برق تلمکانیک فرانسه
درب کشویی و لولایی
دما بالای صفر

گارانتی و نحوه ی ارسال محصولات به چه صورت می باشد ؟

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید سردخانه ثابت و متحرک می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق، پاکستان، افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

سردخانه صنعتی ثابت و متحرک

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • غلامی
    سلام وقت بخیر من9ماه پیش ازشرکت شماسردخانه جسد2کشوخریداری کردم بسیارراضی ام میخواستم دوباره سفارش بدم 3کشوچقدرزمان میبره اماده بشه
    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز با تشکر ازخریدتون بله یک هفته تا 10 روزی زمان میبره

تماس بگیرید