X

انواع دستگاه یخساز صنعتی اتوماتیک (پولکی، پودری، حبه ای، قالبی)

09128584676 کارشناس فروش
یخساز صنعتی

یخساز صنعتی

تماس بگیرید

یکی از محصولات سرمایشی که دارنده ی تنوع زیادی هستند یخ ساز صنعتی نام دارد که به نوع کوچک آن دستکاه یخساز خانگی و بزرگ آن ها کارهانه یخ سازی کمی گویند که صنایع برودتی یخچال مارکت سابقه ی درخشانی در تولید انواع یخساز صنعتی دارد.

یخساز یکی از دستگاه های مهم و ضروری در کافی شاپ ها و رستوران ها دستگاه یخساز است که در مدل های گوناگونی تولید می شود که با توجه به نیاز شما از 10تا 50 کیلویی از صنایع برودتی یخچال مارکت قابل سفارش و خریداری می باشد، دستگاه یخ ساز صنعتی در ظرفیت هایی 120 تا 500 کیلوگرم تولید می شود و همینطور کارخانه یخسازی که در طول روز چندین تن یخ تولید می کند که به داخل و خارج از کشور عرضه می کند، این مجموعه با داشتن تیم حرفه ای و کارنامه کاری عالی یکی از تولید کنندگان برتر انواع یخساز صنعتی و یخساز خانگی می باشد،طریقه ی کاریخساز های اتوماتیک به این صورت است که این دستگاه از طریق اتصال به لوله کشی و برق حباب های یخ را بدون اینک عمل خاص اتفاق بیوفتد، تولید می کند و دستگاه به صورت خودکاربه حالت اماده به کار می آید و همچنین بعد از اینکه مخزن از حبه های یخ تخلیه شدند، به صورت اتوماتیک دستگاه دوباره شروع به یخسازی میکند. یخسازهای کوچک قابلیت ساخت حبه های یخ به اندازه ی 10،15، 40 و 50 کیلوگرم را داردکه گزینه ی بسیارمناسبی برای رستوان، کافی شاپ و منازل است.

یخ ساز ایرانی

یخسازهای اتوماتیک به وسیله ی اتصال به برق و لوله کشی، بدون نیاز به عمل خاصی حبه های یخ را تولید می کنند و تا زمان تخلیه ی مخزن یخساز، دستگاه به صورت خودکار به حالت آماده به کار می رود. بعد از تخلیه ی مخزن از حبه های یخ، دستگاه به صورت اتوماتیک روشن شده و یخسازی را مجددا انجام میدهد.

یخساز صنعتی 

همان طور که گفته شد یکی از تجهیزات مهم و اساسی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات کافی شاپ داشتن داشتن یخساز است که توانایی تولید یخ در ابعاد و اندازه های مختلف است

این یخساز صنعتی قابلیت تولید یخ از 120 تا 500 کیلوگرم در شبانه روز دارد. با در نظر گرفتن نوع یخ ساز صنعتی این دستگاه با شکل ظاهری متفاوتی ساخته می شود که می تواند به صورت پولک، حبه ای خرد شده و مکعبی باشد

انواع یخساز صنعتی

  1. یخ ساز پولکی

  2. یخ ساز لوله ایی

  3. یخ ساز قالبی

  4. یخ ساز حبه ای رستورانی

  5. یخ ساز پودری

  • یخساز خانگی

قیمت یخساز خانگی

در منازل و مکان هایی که از یخ های حبه ای مانند هتل ها، رستوران و کافی شاپ استفاده می شود از دستگاه یخسازخانگی یا یخساز کوچک بسیار کاربردی می باشد. این دستگاه به صورت رومیزی طراحی شده است و دارای فناروی اسمز معکوس می باشد. برای جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی از اینورتر برای ساخت این دستگاه استفاده شده، جنس داخل یخساز ازABS فشرده و جنس دستگاه از فلز استیل 316 می باشد.

  • یخساز پولکی

قیمت یخساز پولکی

این دستگاه نوع دیگری از یخساز های صنعتی می باشد که در ظرفیت های متفاوتی تولید می شود و در کارخانه های تولید کننده سوسیس و کالباس، لنج ماهیگیری، کشتارگاه ها، فروشگاه مواد پروتئینی از جمله گوشت وماهی است.

  • یخساز حبه ای

قیمت یخساز حبه ای

این دستگاه همانطور که نامش پیداست یخ به شکل جبه ای و کوچک وبلوری تولید می کند، طریقه ی کار این یخساز به گونه است که آب را در داخل مخزت ریخته و بعد از وصل شدن دستگاه به برق، این یخ ساز به صورت اتوماتیک یخ تولید می کند.

  • دستگاه یخ ساز رستوران و کافی شاپ

قیمت یخساز رستورانی

دستگاه یخ ساز رستورانی یا یخ ساز کافی شاپ قابلیت های بسیاری دارد که یکی از این ها یخ هایی با طول عمر بالاتری به نسبت بقیه یخ ها دارد و در نتیجه باعث کاهش هزینه ی مغازه و فروشگاه می شود.

ویژگی های دستگاه یخ ساز یخچال مارکت

  • مدیریت راحت

  • قابیلت شستشوی دستگاه

  • ساخت بدنه ­ی داخلی دستگاه از جنس ABS

  • مصرف بهینه انرژی

  • راندمان بالا

  • ضد زنگ بودن بدنه محصول

  • محافظت اتوماتیک

  • ظاهر زیبا و شکیل

  • مجهز به فیلتر آب مادام العمر ( بدون نیاز به تعویض)

  • یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش

  • سهولت در مدیریت دستگاه

  • ظرفیت بالای تولید یخ

  • تاییدیه از سازمان بهداشت و استاندارد جهانی

  • عدم نیاز به لوله‌کش

یخساز 50 کیلویی

بهترین یخساز خانگی

مشخصات دستگاه یخ ساز 50 کیلویی صنعتی

نام یخساز صنعتی
برند    Albertini
ساخت ترکیه تحت لیسانس ایتالیا
بدنه داخلی AbS
بدنه خارجی    استیل ضد زنگ
قابلیت تولید یخ۵۰ کیلو دارد
قابلیت اتصال به شیر آب شهری دارد
قابلیت تولید یخ در ابعاد بزرگ و کوچک دارد
قابلیت تولید یخ از شربت دارد
میزان صدا بسیار کم صدا
ابعاد ۷۲/۵۴۵۴۳
  • یخ ساز 22 کیلویی برما

یخساز اتوماتیک

مشخصات فنی یخساز 22 کیلویی برما

مدل BREMA HIKU 26
ساخت کشور ایتالیا
توان 250 وات
ولتاژ 220 ولت
بازدهی 22 کیلو گرم یخ در 24 ساعت
وزن تقریبی یخ  13 گرم
بدنه  استیل ضد زنگ
گاز فریون  R 404 A
ورودی آب 3/4
گنجایش مخزن 7 کیلو گرم
خروجی 41 کیلوگرم
ابعاد دستگاه  40 * 53 * 79 سانتیمتر
گارانتی  12 ماه
  • یخ ساز 47 کیلویی برما

یخ ساز صنعتی

مشخصات فنی دستگاه یخساز مکعبی ۴۷ کیلویی مارک برما مدل CB 425

ابعاد ۵۰۵۸۸۰ سانتی متر
وزن خالص ۵۶ کیلوگرم
وزن ناخالص ۶۴ کیلوگرم
ورودی آب ۳/۴
خروجی آب ۲۴ میلیمتر
تولید یخ در هر یک ساعت ۴۷ کیلوگرم
ظرفیت مخزن ۲۵ کیلوگرم
توان مصرفی ۵۰۰ وات
پایه ها ۱۵۰_۱۱۰ میلیمتر
ضمانت ۱۲ ماه
خدمات پس از فروش ۵ سال

قیمت یخساز

عواملی از جمله اندازه و ابعاد دستگاه، برند، قدرت خروجی دستگاه، کمپرسور، کشور تولید کننده و سایر تجهیزات بکار رفته در ساخت دستگاه در قیمت نهایی دستگاه تاثیر دارد شما می توانید اطلاع از قیمت به روز دستگاه یخساز در انواع گوناگون با کارشناسان فروش صنایع برودتی یخچال مارکت تماس بگیرید.

دستگاه یخ ساز صنعتی

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

گارانتی و نحوه ی ارسال محصولات به چه صورت می باشد ؟

صنایع برودتی یخچال مارکت با ۲۵ سال سابقه تولید انواع یخساز صنعتی می باشد که محصولات خود را به صورت تک و عمده به سراسر شهر های ایران از جمله مشهد، تبریز، اصفهان، کرمانشاه و... ارسال می کند و همچنین صادر به کشور های همسایه عراق، پاکستان، افغانستان و...صورت می گیرد .
صنایع برودتی یخچال مارکت همواره می کوشد محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد .
تمامی محصولات این مجموعه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)

محصولات مشابه

تماس بگیرید