X

خرید فریزر صندوقی بدون برفک از دیجی کالا

09128584676 کارشناس فروش
فریزر صندوقی دیجی کالا

فریزر صندوقی در مارک های مختلفی تولید می شود که در ابعادهای کوچک و بزرگ برای مصارف متعددی مناسب و کاربردی هستند و شما می توانید به صورت آنلاین و حضوری این یخچال فریزر صندوقی دار خریداری کنید، یکی از سایت های فروش فریزر صندوقی دیجی کالا می باشد.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

یخچال بستنی در صنایع برودتی یخچال مارکت در مدل ها و ابعاد های مختلفی ساخته شده و به فروش می رسند که با کمک این فریزر صندوقی، بستنی یا خوراکی‌های یخ‌زده را به کسب‌وکار خود اضافه کنید و فروش آن را افزایش دهید!

این دستگاه ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع محصولات غذایی و خوراکی خود را در فروشگاه خود نگهداری کنید و برای مشتریان عرضه کنید، فریزر بستنی در سه نوع فریزر صندوقی خانگی، فریزر صندوقی هایپری و فریزر صندوقی استیل در بازار وجود دارند که هر کدام مزیت های خود را داشته و در مکان های مختلفی برای مصارف شما کاربردی بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت فریزر صندوقی دیجی کالا

فریزر صندوقی

به لطف فضای داخلی جادار این محصول، این فریزر یک انتخاب عالی برای فروشگاه‌های رفاهی، غذاخوری‌ها و منازل است. درب های شیشه ای دید واضح را تضمین می کنند و سبدها به سازماندهی محصولات برای دسترسی آسان کمک می کنند. به‌علاوه، درب‌های شیشه‌ای قفل‌کننده از خوراکی‌های سرد شما در ساعات خاموشی محافظت می‌کنند، در حالی که نور LED محصولات داخل را نشان می‌دهد. هر جا که از آن استفاده می شود، و هر چیزی که برای تجارت استفاده می شود، این فریزر یک دستگاه مهم و ضروری از فریزر صنعتی است. کنترل دمای این فریزرصندوقی بدون برفک قابل دستکاری نیست، از تنظیم تصادفی جلوگیری می کند و تضمین می کند که کیفیت محصولات داخل دستگاه شما به خطر نمی افتد. در صورت لزوم می توان کنترل دما را با پیچ گوشتی به راحتی تنظیم کرد.
فضای داخلی از فولاد رنگ شده ساخته شده است، در حالی که نمای بیرونی از فولاد سفید پودری ساخته شده است که دوام و طول عمر را تضمین می کند. چرخ‌های تعبیه‌شده، جابه‌جایی دستگاه را در محل شما برای قرار دادن، تمیز کردن و نگهداری بهینه آسان می‌کنند.
 سبدهای این یخچال صندوقی با روکش PVC برای کمک به سازماندهی محتویات فریزر و نگه داشتن اقلام کوچکتر در دسترس مشتریان شما گنجانده شده است. به علاوه، یک زهکش و دوشاخه تمیز کردن و یخ‌زدایی فضای داخلی را آسان می‌کند.

فریزر صندوقی دیجی کالا

خرید فریزر صندوقی دیجی کالا

خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

امروزه برای خرید تمامی محصولات، لباس، غذا، دارو و.... می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید، یکی از سایت هایی می توانید از آن فریزر صندوقی خریداری کنید، دیجی کالا می باشد.

قیمت فریزر صندوقی

مشخصات فنی فریزر صندوقی 

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی 

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

فریزر صندوقی کوچک دیجی کالا 

همچنین بخوانید:

فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی کوچک



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید