X

بهترین مارک فریزر صندوقی

09128584676 کارشناس فروش
بهترین مارک فریزر صندوقی
فریزر صندوقی یکی از بهترین فریزر صنعتی ها می باشد که برای نگهداری و عرضه ی انواع محصولات خوراکی وغذایی و همینطور بستنی ها در فروشگاه ها، سوپرمارکت و هایپر مارکت هاو خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد که در ظرفیت های300، 400، 500،600 650 لیتری تولید می شود.
یخچال مارکت
یخچال مارکت

فریزر صندوقی

در فروشگاه های عرضه ی مواد غذایی و خوراکی فریزر صنعتی یکی از رکن های اساسی در نگهداری و بفروش رساندن محصولات می باشد که برای انتخاب یک فریزر صندوقی دارای ویژگی های خوب و همینطور کارآمد باید برخی فاکتور ها را در نظر بگیرد تا یک یخچال بستنی عالی را برای فروشگاه، مغاره، سوپرمارکت و هایپر مارکت خود خریداری کنید به برخی از این ویژگی ها در این صفحه می پردازیم.

کنترل دما

این فریزر با داشتن کنترل دما برای حفظ درجه حرارت از -13 تا 0 درجه فارنهایت ، نگهداری بستنی و خوراکی های منجمد را در یک محیط مناسب حفظ می کند تا کیفیت و قوام آن حفظ شود.

فضای ذخیره سازی اضافی

یک فضای ذخیره ساز مناسب در زیر صفحه نمایش ، این نه تنها دسترسی آسان به محصولات پشتی شما را فراهم می کند ، بلکه باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی ارزشمند در محل کار شما می شود.

فریزر بستنی

 

دارای چرخ می باشد

این کابینت با 4 کاستور موجود کاملاً متحرک ساخته شده و کار با آن آسان است این کابینت کاملاً متحرک ساخته شده است و دارای 4 چرخ می باشد، و باعث می شود هنگام جابه جایی دچار مشکل نشوید.

یخچال بستنی

پوشش کشویی

یک پوشش کشویی از محصولات محافظت می کند، در حالی که به حفظ هوای سرد اطراف محصول برای ایجاد محیط امن نگهداری کمک می کند. از آنجا که به صورت باز و بسته اسلاید می شود ، استفاده از آن نیز سریع و آسان است و برای دوره های شلوغ ایده آل است.

قیمت فریزر صندوقی

مشخصات فریزر صندوقی

  • فضای فریزر با ظرفیت زیاد
  • مناسب برای انواع فروشگاه
  • سبد قابل برداشتن
  • دکمه کنترل ترموستات
  • فضای داخلی روشن برای دید بهتر
  • چرخ برای حرکت آسان
  • یخ زدایی خروجی آب
  • ظرفیت انجماد: 19 کیلوگرم در 24 ساعت
  • رده بندی انرژی A

کارایی فریزر صندوقی

  1. جادار
  2. ظرفیت انجماد ، کیلوگرم در 24 ساعت: 19
  3. سطح صدا ، دسی بل (A): 45

فریزر صندوقی خانگی

این نوع از فریزر صندوقی برای مصارف خانگی ساخته شده است که که با ظرفیت 260 لیتر گوشت ومرغ و انواع محصولات غذایی را در خود جای میدهد، سیستک این یخچال بدون برفک می باشد و در رنگ های آبی، سفید و زرشکی در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید می شود.

ما در این صفحه قصد داریم چند نمونه از بهترین  فریر صندوقی را برای شما معرفی ونام ببریم.

بهترین مارک فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر صندوقی برفاب

  • فریزر صندوقی مجیک

  • فریزر صندوقی کینو

  • فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزرصندوقی الکترواستیل  از کیفیت و زیبایی خاصی برخورداراست که در صنعتی یخچال و فریزر صنعتی جز بهترین برندها می باشد مناسب برای نگهداری انواع محصولات غذایی منجمد، گوشت ومرغ، سبزیجات و انواع بستنی می باشد در ساخت این فریزرز از عایق بندی و همینطور موتور قدرتمند استفاده شده است.

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی بدون برفک الکترواستیل

فریزر صندوقی برفاب

یکی از محصولات شرکت برفاب می شود به فریزر صندوقی برفاب اشاره کرد که دارای ویژگی و کارآمدی وهمینطور زیبایی خاصی می باشد که دارای ظرفیت 310 لیتر است و جادار برای نکهداری انواع محصولات شما می باشد، کمپرسور تعبیه شده در این فریزر صندوقی دارای قدرت ومقاومت خوبی در برابر نوسانات برق می باشد.

قیمت فریزر صندوقی برفاب

مشخصات یخچال فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی میجک

میجک یکی از تولید کنندگان مطرح لوارم خانگی می باشد که یکی از بهترین محصولات آن می شود به فریزر صندوقی مجیک اشاره کرد که دارای حجم 250 لیتر می باشد و حجم قابل توجه ای از محصولاتی مانند گوشت و انواع دیگر موادغذایی را در خود جای دهد. بنده این فریزر بسیار مقاوم است تا دچار هیچ گونه خرابی نشود.

قیمت فریزر صندوقی مجیک

فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی های کینو جز شناخته شده و بهترین فریزر صندوقی می باشد که از  ویژگی های عالی و کارآمدی برخوردار است. کخه یکی از ویژگی مثبت این فریزر می شود به رده بندی انرژی A اشاره کرد رنج دمایی محصولات در بازه 10- الی 24- است که نشاندهنده ی حفظ محصولات به بهترین شیوه است.

قیمت فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی بستنی کینو

فریزر صندوقی هیمالیا

نوار LED ابکار رفته در این فریزر صندوقی با مصرف انرژی بهینه تاثیر بسازایی را در این محصول است و رنج دمایی محصولات در بازه 10- الی 24- بوده که این اطمینان را حاصل می کند مواد غذایی به بهترین روش ممکن نگهداری می شود. بدنه داخلی از جنس فولاد خود رنگ می باشد و مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی و خراش و رطوبت دارد.

قیمت فریزر صندوقی هیمالیا

خرید فریزر صندوقی

قیمت بهترین مارک فریزر صندوقی

صنایع برودتی یخچال مارکت تولید کننده انواع فریزر صندوقی می باشد.

لازم به ذکر است که برای خرید و ثبت سفارش نیازی به حضور شما نمی باشد می توانید به راحتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از لیست قیمت انواغ فریزر صندوقی، بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی مطلع شوید و همچنین مشاوره ی رایگان بگیرید.

ارسال این دستگاه ها به عراق و سراسر کشور با بهره بری از بهترین باربری ها امکان پذیر می باشد اعم از شهرهای کرج، تهران، تبریز، شیراز، همدان و....



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید