X

فریزر صندوقی اونیکس onax ساخت کجاست؟

09128584676 کارشناس فروش
فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست

فریزر صندوقی اونیکس onax در ابعاد استاندارد ساخته می شود، و برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از مواد غذایی، سبزی، بستنی و... مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر صندوقی کوچک خانگی را می توانید در شرکت ها و منازل  از مزایای آن بهره مند شوید.

برای خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت روز فریزر صندوقی بدون برفک اونیکس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

یخچال مارکت
یخچال مارکت

یکی از انواع فریزر صندوقی خانگی که بسیار محبوب و کاربردی می باشد، فریزر صندوقی بدون برفک اونیکس با ابعاد 110*61*83 سانتی متر می باشد که برای استفاده در محیط های مختلف گزینه ی مناسبی می باشد و می توان در مزیت های آن در منازل، اداره جات و مغازه ها برای نگهداری از انواع بستنی ها، سبزی، مواد غذایی، گوشت و مرغ و… بهره مند شد، جنس بدنه ی این یخچال صندوقی خانگی onax از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد که در برابر ضربات احتمالی مقاوم می باشد و همچنین درب این دستگاه به صورت رو به بالا باز و بسته می شود، از دیگر ویژگی های این محصول می شود به داشتن قفل کودک، ترموستات مکانیکی، گنجایش 260 لیتر اشاره نمود و شما می توانید از صنایع برودتی یخچال مارکت این محصول را به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید.

فریزر صندوقی اونیکس 

فریزر صندوقی اونیکس

مشخصات فنی فریزر صندقی خانگی 260 لیتر

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

 قیمت فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

یکی از سوال هایی که در هنگام خرید فریزر صندوقی برای فرد پیش می آید این موضوع است که فریزر بستنی منتخب ساخت کجاست؟ در مورد فریزر صندوقی اونیکس لازم است بیان کنیم که در کشور ایران با بکار گیری بهترین مواد اولیه، ساخته شده است، از دیگر نکاتی که برای خرید حائز اهمیت است می شود به گنجایش محصول، نوع ترموستات و همینطور موتور دستگاه، اشاره کرد. در این محصول تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

شما می توانید با در نظر گرفتن محیط فروشگاه و نیاز خود فریزر صندوقی بدون برفک را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. لازم است برای استعلام موجودی و قیمت بروز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فریزر صندوقی اونیکس onax ساخت کجاست؟

همچنین بخوانید

یخچال بستنی

تاپینگ بستنی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید